Aktivní organizace: Praha 13

Babišův školní škůdce Plaga chce online výuku navěky

Babišův ministr školství, coby další osoba, která ve své funkci systematicky škodí českým školám a otevírá dokořán vrata neziskovkám všeho druhu, aby na školách parazitovaly, připravovaly je o peníze a pedagogy o drahocenný čas, vstoupil ve svém destruktivním působení na vyšší úroveň.

V článku na seznamzpravy.cz z 29.12.2020 se dozvídáme, že panu Plagovi nestačí zrušení povinných přijímacích zkoušek na střední školu v letošním školním roce. Nestačí mu degradace maturitního didaktického testu na neznámkovaný elaborát, ohodnocený pouze hesly „uspěl“ nebo „neuspěl“. Nespokojí se pouze s tím, že svévolně shodil nabízený 9% růst učitelských platů na pouhá 4%, aby se za zbývajících 5% mohly nacpat vyhladovělé neziskovky, které v období koronaviru nemohou lézt do škol a za předražené peníze v nich kázat své politické a vzdělávací rozumy. Nestačí mu další tichá podpora neokomunistického rovnostářského experimentu s názvem inkluze, zrušení povinné maturitní zkoušky z matematiky, ani neustálé rozmazlující opečovávání žactva formou neuvěřitelně hloupých doporučení, jako je například to, aby žáky v těch pár týdnech, kdy se konečně dostane do školy, nikdo hlavně nezkoušel a aby po nich hlavně nikdo nic jen trochu náročnějšího nechtěl.

To všechno je panu Plagovi málo a přichází s opravdu gigantickou myšlenkou, ze které se nejspíš konečně zatmí před očima všem stejně, učitelům, ředitelům, žákům i jejich rodičům.

Plaga v tomto článku odtajňuje děsivý experiment, který má začít probíhat od února 2021 a spočívá v kombinované výuce, neboli ve výuce, kdy by žáci i po skončení invaze globalizovaného viru a celé pandemie chodili do školy pouze dvakrát či třikrát týdně a ve zbývajících dnech by probíhala online výuka.

To se ministr Plaga už úplně zbláznil? Nebo je ve vleku lobby výrobců technologií, které online výuku umožňují? Třesou se zase další nátlakové skupiny na to, jak se opět pořádně napasou na penězích určených pro školy? Proč chce zavádět něco, co ani v nejlepším případě nemůže z hlediska efektivnosti nahradit více než z 20% živou a reálnou výuku ve třídě? Proč otravuje české školství něčím, na co není ani dost techniky a co svorně působí obrovské problémy učitelům, vedením škol, žákům i rodičům?

Plaga, jako již mnoho jeho předchůdců, dělá od svého nástupu do funkce vše proto, abychom měli co nejlínější a nejméně vzdělanou mládež. A tato snaha bohužel celkem funguje, neboť zaměstnavatelé, od nemocnic po technické firmy, začínají být z úrovně znalostí, schopností a pracovní kázně mladých zaměstnanců čím dál zděšenější. Panu Plagovi asi ještě nikdo neřekl, že bohatství a prosperita vznikají z tvrdé a poctivé práce, která následuje po tvrdé a kvalitní přípravě na budoucí povolání. Asi si myslí, že když se žáci budou cítit dobře, nebudou muset ani chodit do školy, všichni toho budou umět úplně stejně a nebude toho, co budou umět, moc, zavládne napříč školstvím i společností naprostá spokojenost. Pan Plaga netuší, že už i drtivá většina samotných žáků má dálkové výuky plné zuby. Že mají obavy o svoji budoucnost a začínají chápat, že když se nic pořádného nenaučí, nečeká je na světě žádná procházka růžovým sadem.

Nejvyšší hlavoun rezortu také očividně nemá ponětí, jak by asi v případě kombinované výuky musel vypadat školní rozvrh. Že by se nejspíš učilo až do večerních hodin, protože by se musely do obou forem výuky nakombinovat všechny předměty i vyučující.

Otázkou zůstává, jestli je to výsledek hlouposti a neznalosti, nebo zda se opravdu nejedná o systematické a plánované vytváření levné, bezprizorní a bezbranné pracovní síly pro nadnárodní globalizované společnosti.

A premiér Babiš? Neví, co vyvádí ve školství jeho ministr, nebo se to děje s jeho souhlasem? Takové otázky by mu měli klást jeho vlastní voliči i opozice, která se v případě Pirátů a „Demobloku“ zatím nezmohla na nic, než na nic neříkající fráze a uměle vyvolané kauzy.

Ale jedno je jasné. Někdo se snaží zneužít globalizovaný virus a pandemické podmínky k tomu, aby ještě razantněji poškodil naše školství, a následně pak i naši ekonomiku a životní úroveň. Pokud to voliči ve volbách nezastaví, důsledky budou mnohem horší než to, co nám udělá koronavirus.

 

Jak se změní české školství v roce 2021: jiné přijímačky i maturity - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)

Kalendář